Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Możesz zwrócić towar do nas na trzy sposoby:

A. Łatwy i  tani zwrot

1. Sklep umożliwia usługę łatwego zwrotu za pomocą paczkomatu. 

2. Jeżeli chcesz zwrócić produkt za naszym pośrednictwem, prosimy wysłać zgłoszenie na adres  sklepstopaantylopa@gmail.com , w tytule prosimy zamieścić hasło: " Zwrot zamówienia nr ... ". Zgłoszenie powinno zostać wysłane do 12 dnia od odebrania od nas paczki. 

3. Wyślemy etykietę zwrotną na podany adres e-mail, którą należy przykleić na paczkę.

4.  Do paczki z oświadczeniem i zwracanym zamówieniem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę. Aby pobrać formularz kliknij tutaj.

5. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, skanując kod etykiety. 

6. Koszt zwrotu 11 zł (gabaryt B)- odliczymy od zwracanej kwoty.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu

B. Zwrot towaru we własnym zakresie

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić do nas na własny koszt, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres (lub przynieś osobiście po kontakcie) wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Stopa Antylopa Joanna Skwarek
ul. Marii Konopnickiej 15
05-410 Józefów

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym zamówieniem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę. Aby pobrać formularz kliknij tutaj.

C. Zwrot osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie - najlepiej telefonicznym. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym zamówieniem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę. Aby pobrać formularz kliknij tutaj.


Zwracany produkt należy bardzo starannie zapakować, tak aby produkt, metki, opakowania
oraz dodatkowe otrzymane akcesoria nie zostały zniszczone podczas transportu. Odesłanie towaru uszkodzonego lub niekompletnego nie wyłącza i nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, może jednak skutkować obniżeniem zwracanej kwoty z tytułu uprawnienia do uzyskania odszkodowania z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy, w określonych warunkach, będącego wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionej rzeczy (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta). Zgodnie, z poradnikiem UOKiK („Przepisy konsumenckie dla przedsiębiorców”) cyt. " Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą". Aby pobrać formularz kliknij tutaj.

 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stopa Antylopa Joanna Skwarek
ul. Marii Konopnickiej 15
05-410 Józefów

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub wadliwego przysługuje Ci prawo do zgłoszenia
reklamacji.
Zwracany produkt powinien być czysty oraz odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. Nie
przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy,
pełnowartościowy. W przypadku braku powyższych możliwości zwrócimy Ci pieniądze.
UWAGA! Nie ma takiej możliwości aby w ramach reklamacji otrzymać nowy produkt o rozmiar większy!
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego
użytkowania lub pielęgnacji.
Reklamacji, co do zasady, nie podlegają m.in.:
-produkty z wadami widocznymi w dniu zakupu, o których klient wiedział
-wady powstałe na skutek naturalnego zużycia obuwia (zagięcia, zarysowania, starte lub przetarte spody
obuwia,),
-wady powstałe w skutek niewłaściwej konserwacji (np. pranie obuwia w pralce) lub użytkowania
-plamy powstałe w skutek działania czynników zewnętrznych.
Aby pobrać formularz kliknij tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl